Wat te doen bij annulering of retourneren:
Elke klant heeft het recht om zijn producten binnen de veertien dagen zonder opgave van reden te retourneren.
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Bio-health bvba reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).
Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Bio-health bvba kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.
Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalingen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit Nederland dienen tevens het IBAN en BIC/SWIFT nummer van hun bank te vermelden.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Bio-health bvba heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Eventuele reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal veertien dagen aan u terugbetaald.
Retouradres:
Bio-health bvba zal via mail retouradres aangeven aangezien dit afhankelijk is via welk systeem er geretourneerd zal worden.